JEG SPISTE EDDERKOPP

Glemte å nevne at nå på turen skulle vi stoppe innom Spider Village, logisk nok for å se på spiders. Tydeligvis driver de oppdrett på det der. Herregud så ekkelt!! En dame gikk rundt med en levende i lommen og tok den opp for å vise når det passet hun. Tydeligvis kutter de av tennene så de er ikke farlig, men uansett er de vanvittig ekle. Uansett, endte verfall med at Jas kjøpte to stk for 1 dollar, og etter mye hyling og sutring tok jeg også en bit av benet. Verste er at det var ikke dårlig engang, var godt krydret og alt, smakte som crunchy grillet kjøtt. Var uansett ekkelt, og tanken på at jeg har spist edderkopp gir meg fortsatt chills. Ugh. 

   

 

One thought on “JEG SPISTE EDDERKOPP

Leave a Reply

